Hotel Maxim logo

Intruniri & Evenimente

Hotel Maxim oferă o gamă largă de servicii şi spaţii elegante pentru organizarea de întalniri de afaceri, organizarea de conferinţe sau sesiuni de training cât şi alte tipuri de evenimente, cum ar fi: aniversări, nunţi, petreceri private. Hotel Maxim dispune de 3 săli de meeting şi de o sala de conferinta complet dotata, capacitatea acestora variind de la 16 la 100 locuri.

  • Intruniri

    Toate sălile de conferinţe dispun de echipamentele necesare unei întâlniri de afaceri: conexiune internet wireless, video proiector, ecran de proiecţie, flipchart etc. Diverse evenimente pot fi organizate şi pe terasa hotelului în timpul zilelor călduroase.

  • Catering

    Daca in timpul meetingului sau conferintei doriti sa luati o pauza de cafea, sa serviti un sandwich, produse de patiserie sau sucuri puteti apela la serviciul nostru de catering.


    Mai jos aveti cateva optiuni de catering:

  • Coffee break I: apa minerala plata si carbogazoasa, cafea, selectie de ceaiuri
    Coffee break II:  apa minerala plata si carbogazoasa, cafea, selectie de ceaiuri, sucuri
    Coffee break III: apa minerala plata si carbogazoasa, cafea, selectie de ceaiuri, sucuri, patiserie dulce si sarata
    Coffee break IV:  apa minerala plata si carbogazoasa, cafea, selectie de ceaiuri, sucuri, sandwich-uri



    Dacă doriţi să stabilim tarife preferenţiale pentru compania dumneavoastră, vă rugăm să ne contactaţi prin e-mail la rezervari@hotel-maxim.ro sau prin telefon la +40 359 432 400.


Facilitati

  • Sala Conferinta Highslide JS
  • Sala Meeting Highslide JS
  • Terasa Highslide JS
  • Vinoteca Highslide JS
/